Kyselyyn tuli vastauksia kiitettävästi, yhteensä 77 kappaletta. Vastaajat olivat pääasiassa useamman vuoden harrastaneita, jotka ovat käyneet kilpailemassa. 0-2 vuotta harrastaneita oli vastaajista 20%.
Harrastajat ajavat krossiradalla pääasiassa takaveto buggyillä. Tämä johtuu pitkälti siitä, että turffi ei sovellu yhtä hyvin nelkuille eikä etenkään sc-autoille. Pääasiassa harrastajat käyvät harjoittelemassa pari kertaa viikossa. 85% ajaa buggyllä, 39 nelkulla, 16 sc:llä ja 4 RTR:llä.
Betonipinta jakaa mielipiteitä paljon enemmän kuin Turffipinta. Moni ei pidä betonipinnasta, kun taas suurin osa suhtautuu turffipintaan vähintäänkin neutraalisti.
Betonipinta jakaa mielipiteitä eniten yli 10 vuotta harrastaneiden kesken. Heistä moni on joko täysin vastaan tai täysin betonin puolesta. Myös moni tuoreempi kuski piti betonipintaa liian vaikeana pintana ajaa. Kipailukokemuksen kasvaessa useampi suhtautuu betoniin myönteisesti. Betonin kiiteltiin kehittävän ajotaitoja ja rengaskulut ovat sillä kohtuulliset. Ne jotka halusivat harjoitella ainoastaan renkaan optimialueella, kokivat renkaan hankalaksi ja kalliiksi. Betonin haittoina pidettiin renkaan kapeaa maksimipidon toimintaikkunaa. Montaa harmitti se, että radan olosuhteet vaihtelevat eri päivien välillä.
Turffipinta hyväksytään paljon laajemmin ja erityisesti uudempien kuljettajien mielestä se on erittäin mukava pinta ajaa. Rengaskulut nousivat monessa kommentissa negatiiviseksi asiaksi, etenkin enemmän harjoittelevien kohdalla. Pari kertaa viikossa harrastaville kustannus ei ollut niin merkitsevä. Turffin hyvinä puolina pidettiin sitä, että sillä on helppo ajaa kovaa ja auton säädöillä ei ole niin suurta merkitystä. Moni kiitteli radan olosuhteiden pysymistä samankaltaisena päivien välillä, jotta aikoja voidaan vertailla eri päivinä ajaneiden kesken.
Kiitos kaikille vastaajille!